در خرید بسیاری از کالاهای بادوام اولین چیزی که برای خریداران اهمیت پیدا می کند ،ارائه خدمات پس از فروش به خریداران است .لذا طراحی سایت خدمات پس از فروش و گارانتی که بتواند خریداران را به خرید تشویق نماید می تواند تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصولات یک شرکت داشته باشد .
شرکت های برای ارائه خدمات پس از فروش میتوانند روشهای مختلفی را انتخاب کنند و در دوره های زمانی معین مثل سه ماهه، شش ماهه یا یکساله به صورت اختیاری مشتریانی که مایل به دریافت خدمات پس از فروش هستند را برای دریافت خدمات دعوت نمایند و خریداران کلیه روند دریافت خدمات پس از فروش را از طریق سایت پیگیری نمایند .
لذا در طراحی سایت خدمات پس از فروش می بایست موارد ذیل ایجاد شود :
قسمت معرفی شرکت و توضیحات لازم در خصوص نحوه ارائه گارانتی و شرایط دریافت آن
قسمت عضویت و ثبت نام برای خریداران جهت دریافت خدمات پس از فروش ،در قسمت عضویت می بایست کلیه مراحل اعلام خرابی،پیگیری آن و در نهایت تعمیر و تحویل کالای معیوب
معرفی مراکز و نمایندگی های شرکت جهت تعمیر کالاهای معیوب
معرفی کلیه خدمات و امکانات مرکز خدکات پس از فروش
بخش اطلاعات تماس مرکز و نمایندگی های آن
طراحی سایت خدمات پس از فروش ریسپانسیو
- ۹۷/۰۶/۲۷