گروه نرم افزاری فرکام

طراحی انواع سایت های تخصصی و فروشگاهی ،باشگاه مشتریان و CRM

گروه نرم افزاری فرکام

طراحی انواع سایت های تخصصی و فروشگاهی ،باشگاه مشتریان و CRM

پیوندها
  • ۰
  • ۰


هرکس بنا به حرفه و کسب و کر خود در دنیا امروزنیاز به یک وب سایت در زمینه کاری خود داشته ،بسیاری افراد با علم به اهمیت وب سایت اقدام به همکاری با شرکتهایی می نمایند که وب سایت ها را با قیمتی ارزان در اختیار آنان قرار می دهند . افراد بدون اطلاع از معایب داشتن وب سایت ارزان ، از دارا بودن وب سایت برای حرفه خود ابراز خوشحالی می نمایند .
اما همانطور که از قدیم گفته اند هیچ ارزانی و هیچ گرانی بی دلیل نیست ، اگر سایت بسیار پایین تر از قیمت منطقی طراحی سایت به شما ارائه شود از قیمت پایین آن ابراز رضایت نکنید چرا که دارا بودن یا نبودن آن برای شما توفیری ندارد. فقط مثل بنری می ماند که بر سر در حرفه خود نصب نموده اید، چراکه اگر سایت داشته باشید اماجذابیت مورد نظر را نداشته باشد،مخاطبان شما سریع سایت را ترک نموده و نسبت به حرفه خود شما نیز اعتماد خود را از دست می دهند .
برای مثال برخی از شرکتها تبلیغاتی ارائه می دهند با عنوان طراحی سایت فقط 50 یا 100 هزار تومان ، که هر عقل سلیمی می بایست بر دلیل ارزان بودن این سایت ها شک نماید.
سایت های ارزان بر اساس یک قالب آماده و در عرض چند ساعت به شما تحویل داده می شودو همانطور که به شما به این سرعت سایت ارائه می شود به بقیه نیز همین قالبها نیز ارائه می شود که فقط از نظر محتوا متفاوت می باشند .
در اینگونه سایت ها سرور اشتراکی با پنهای کم به شرکت دریافت کننده سایت ارائه می شود و قالب های آماده شما را گرفتار بی امنیتی می نماید.
لذا اگر قصد دارید برای حرفه خود یک وب سایت داشته باشد ، عجولانه تصمیم نگیرید بلکه با تفکرو جستجو در خصوص دریافت وب سایت اقدام نمایید.

 
  • ۹۷/۰۶/۲۹
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی